O mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Wiek kobiety nic nie znaczy, można olśnić w wieku dwudziestu lat, być czarującą po czterdziestce i mieć nieodparty wdzięk przez resztę życia" - Coco Chanel

poniedziałek, 19 maja 2008

ŻYCIE ZACZYNA SIĘ PO ...

........po 20 - tce, po 30 - tce.... a dziś mówię po 50 - tce :-))
Czytałam ostatnio artykuł "W podeszlym wieku czy najlepsze lata?" na stronie
http://sukcestwojejfirmy.com/. Polecam gorąco!

Czasem trafia do mnie ktoś, kto ma niespełna 30 albo 40 lat i mówi: jestem za stara... A ostatnio, bo w niedzielę kuzyneczka (31 lat), która miesiąc temu urodziła dziecko, powiedziała, że jest za stara, żeby kończyć szkołę kosmetyczną, choć bardzo jej się ten zawód podoba...
Ja kończyłam szkołę kosmetyczną mając 41 lat :)

Pisałam wczoraj o menopauzie:) Sama jestem już albo dopiero:-)) po 50-tce i znam mnóstwo kobiet, dla których życie zaczęło się, albo zaczyna z każdym nowym rokiem. Im więcej lat tym więcej energii. Im więcej doświadczenia, tym więcej odwagi do działania. Nigdy nie jest za późno, żeby zrobić coś dla siebie, żeby pójść za swoim marzeniem.
Życie ma taki sens jaki mu nadamy.

Wybierz się na spacer do lasu, samotnie; przytul do drzewa, pospaceruj choć godzinę... w ciszy i zaobserwuj swoje myśli. Wybierz się do gabinetu kosmetycznego, do fryzjera, albo do sklepu z fajnymi ciuchami i nie patrz na to czego nie masz, ale co możesz mieć, bez względu na wiek, stan majątkowy, czy okoliczności...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz