O mnie

Moje zdjęcie
Poland
"Wiek kobiety nic nie znaczy, można olśnić w wieku dwudziestu lat, być czarującą po czterdziestce i mieć nieodparty wdzięk przez resztę życia" - Coco Chanel

poniedziałek, 8 września 2008

CIAŁO TEŻ MA POTRZEBY !!!

Ile razy dałyście się ponieść rozkoszy i wybrać do kosmetyczki na zabieg na ciało?

Przyznam, że ja dopóki nią nie zostałam - nigdy :(

Wybrałam się kiedyś na szkolenie do firmy NOREL i tam GDY ćwiczyłyśmy na sobie przeżyłam niesamowite chwile!!!


Ostatnio dołączyliśmy do oferty DAY SPA Zabieg BODY COFFEE NOREL


Producenci kosmetyków do ciała już dawno dostrzegli unikalne właściwości zawarte w kawie. Surowiec ten wywiera znaczący wpływ na organizm ludzki, szczególnie na układy nerwowy i krążenia, przy czym składnikiem odpowiedzialnym za to działanie jest znajdujący się w ziarnie alkaloid – kofeina. Związek ten, podobnie jak i inne występujące w kawie antyoksydanty chronią skórę przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników, a więc zapobiegają jej starzeniu. Kawa poprawia ukrwienie mózgu, usuwa zmęczenie, wzmaga koncentrację, pobudza trawienie.

Zabieg BODY COFFEE zaprasza do aromatycznego świata kawy. Aksamitna skóra, zdrowy koloryt, zero cellulitu.

To propozycja dla osób oczekujących szybkich i widocznych efektów redukcji cellulitu przy jednoczesnym wygładzeniu i przywróceniu skórze zdrowego kolorytu. To jedyny w swoim rodzaju zabieg wyszczuplający i redukujący cellulit na bazie peelingu z drobno mielonych ziaren kawy, niezwykle aromatycznej maski kawowej i kawy do masażu. Zabieg poprawia mikrokrążenie i stymuluje utratę tłuszczyku otulając skórę przyjemnym aromatem. Ponadto z kwasu chlorogenowego powstają bardzo silne antyutleniacze z grupy polifenoli (kwas kawowy i chinowy), które blokują destruktywne działanie wolnych rodników a więc działają przeciwstarzeniowo.

Czas trwania zabiegu: 90 minut. Rozkosz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz